Článek

Magistrát hl. m. Praha nám tvrdí, že zákazem plachet chce snížit reklamní smog. Určitě?
A proč tedy uzavírá smlouvy na tisíce sloupů veřejného osvětlení. Proč pronajímá své pozemky pro tisíce billboardů, bigboardů, doublebigboardů, city light ploch či ploch na MHD?

Reklamní plachty jsou ve všech světových metropolích použávány jako doplňkové médium. Obvykle jen několika jednotlivými plochami klienti doplňují svoji kampaň, organizovanou napříč dalšími médii (TV, radio, tisk, internet, sociální sítě,...)
Takových ploch, které by v případě platnosti postihla novela vyhlášky, je v Praze asi 100. Zcela zanedbatelná část z tisíců ostatních volně stojících ploch.

Proč tedy magsitrát neřeší těch zbývajících 99 % ploch? Má vůbec nějakou koncepci, jak by reklama v Praze měla vypadat nebo jak ji chce regulovat?

Podívejte se na několik ukázek, co vás na první pohled napadne, že je vizuální smog?

VĚŘÍME, ŽE VYHLÁŠKA PLATIT NEBUDE.
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas.